Sunday, January 29, 2012

Terapi Akupuntur Cina Tanpa Jarum


Akupuntur Cina!

Anda boleh Mengenalpasti,Merawat & Mencegah pelbagai masalah kesihatan yang membelenggu didalam keselesaan di rumah anda sendiri. Jadilah “Acu-Doc” anda sendiri dengan Aculife Magnetic Wave Terapi! Sejak berabad lamanya, doctor Akupuntur Cina dan pelbagai rawatan alternative telah menggunakan jarum dan ‘acupressure’ untuk merawat pesakit. Hari ini Aculife Magnetic Terapi akan memberikan anda akses ayang sama atanapa menggunakan jarum—tanpa doctor akupuntur!!!Ia telah mendapat kelulusan dari FDA.

NOW IN MALAYSIA



Aculife Magnetic Terapi telah digunakan dengan meluas di Negara-negara Asia dan Europe. Kecil dan mudah digunakan di rumah atau semasa bercuti.

Aculife Magnetic Terapi telah diterima pakai dari pelbagai kaedah rawatan alternatif tanpa jarum seumpama rawatan akupuntur atau acupressure.



Takut Jarum?

Produk Aculife Magnetic Terapi adalah sesuai bagi mereka yang inginkan manfaat daripada kaedah akupuntur, tetapi menghadapi masalah takut kepada jarum dan komplikasi dari rawatan yang menggunakan jarum. Ia adalah alat elektronik ayang selamat tanpa tusukan jarum ke tubuh.

Banyak manfaat dari rawatan menggunakan Aculife Magnetic Terapi



Selamat-Tanpa Jarum! Tanpa Kesan Sampingan

Mudah- Dimana sahaja, Bila-bila masa, DIY(Do It On Your Own/Buat sendiri)

Senang-Mudah dipelajari, mudah difahami dengan buku panduan percuma dan gambarajah dwi-bahasa percuma!

Berkesan-Hasil Dijamin atau pulangan wang 30 Hari!

Murah-Kurang dari RM 2 per rawatan! Boleh digunakan 20000 Kali!



Aculife amat sesuai bagi mereka yang sibuk dan mahukan alat yang mudah dibawa, merawat dari segi holistic, dan boleh digunakan dimana-mana sahaja. Ia menyediakan rawatan tambahan atau rawatan alternative untuk mengurangkan dan melegakan kesakitan yang boleh digunakan bersama ubat-ubatan lain. Disarankan mendapat pengawasan dari doktor jika ingin mengurangkan tahap penggambilan ubatan dari doktor anda. Kebanyakan pengguna Aculife telah pun berjaya mengurangkan atau berhenti langsung dari penggunaan ubatan dari sesetengah ubat-ubatan yang memberikan kesan sampingan pada pesakit.

Kami ingin memastikan anda merasai system terapi Aculife tanpa henti dan berkongsi bersama keluarga dan rakan-rakan. Dengan itu, kami telah menyediakan buku panduan, CD rom untuk kemudahan panduan penggunaan, dan akan menjawab sebarang bentuk pertanyaan anda. Ini akan disertakan bersama Aculife anda!

Ramai orang telah mendapatkan manfaat dari penggunaan Aculife atau akupuntur tanpa jarum ini! Kami akan sertakan testimoni rawatan pada kit anda! Kami ingin mendengar dari ANDA faedah dan keberkesan Aculife ke email takehometheraphist@gmail.com hantarkan pada kami supaya dapat menolong orang lain seperti anda untuk membuat keputusan membeli.

Produk mempunyai 30 days,MONEY BACK guarantee!

Kami yakin anda akan belajar pelbagai perkara baru tentang tubuh badan anda sendiri dengan akupuntur kearah kesihatan,pemulihan secara alami yang lebih baik.  


No comments:

Post a Comment