Sunday, January 29, 2012

Komen Akupuntur


Bagaimana Ia Merawat?

Ramai orang di dunia kini telah mengadaptasi kaedah rawatan mengimbangi kesihatan daripada menggunakan kaedah rawatan dari barat yang banyak menggunakan ubatan dadah untuk merawat penyakit-penyakit tertentu.

Pengubatan dari Cina termasuklah terapi akupuntur  yang telah mempunayai sejarah lebih daripada 5000 tahun lamanya dan telah dikenal pasti seluruh dunia. Berabad lamanya ramai orang telah pun mendapatkan manfaat dari rawatan akupuntur cina dengan merawat titik meridian tubuh seseorang .Hanya mereka yang pakar sahaja yang boleh membuat terapi akupuntur.

Dari kaedah yang sama, saya telah menjumpai dan merasakan alat moden, Aculife Magnetic Wave Terapi yang amat mudah digunakan dan praktikal.Ia adalah alat yang sangat membantu mendiagnosis sendiri dan membuat terapi sendiri.Ia adalah alat yang perlu di rumah, ditempat kerja atau boleh di bawa semasa bercuti ke mana sahaja.

Saya amat berbesar hati dengan Aculife Magnetic Wave Terapi, dicipta oleh Mr. Xia Lei and Mr. Chiang Chih Cheng, sekarang berada di pasaran. Selepas penggunaan teratur mengikut arahan tertulis, saya mendapati mengurangkan dan meningkatkan kesihatan pada bahagian tubuh saya yang bermasalah. Aculife  digunakan dengan menumpukan pada titik meridian pada tapak tangan dan telinga pada masa yang sama. Kaedah rawatan akupuntur cina ini menggunakan kaedah merawat titik meridian yang praktikal dan berkesan. Ia digunakan memberi manfaat mencegah dan merawat sesetengah penyakit. Saya amat mengalukan pengunaan Aculife untuk kesihatan anda dan berharap anda akan dapati banyak manfaat dari rawatan disamping mengamalkan gaya hidup sihat untuk kesihatan anda.



                                                            Professor Deng Lian Yue, May 31,2001

No comments:

Post a Comment