Sunday, January 29, 2012

Kaedah Penyerahan

Salam satu Malaysia untuk semua. Hampir pagi untuk berakhirnya bulan Jan, 2012. Insyallah saya akan membuka klinik di Sg. Buloh. Untuk yang berminat nak tahu dimana....jangan risau saya akan update. Untuk mendalami akupuntur yang tidak menggunakan jarum dan bersih ini saya akan terbang ke Lampong ,Indonesia selama seminggu dan belajar lebih banyak cara dan ilmu rawatan alternatif yang semakin menjadi trend . Back to nature.
Siapa nak ikut angkat kaki....I know ...siapa ajalah yang nak pergi kan. Baca aja ala yang mampu. Selama sepi ni bukan apa, komputer screen (notebook)retak....Huhu...tak boleh nak di-akupuntur-kan...Laptop keyboard kat rumah pulak kena cungkil dengan anak buah....rongak papan kekunci..terpaksa ambil double tape dan kertas tampal......sedey....
Apa yang penting setiap ujian yang datang dari Allah ada hikmahnya...tergantung pada penerimaan individu yang harus mencari makna dalam diri masing....Bersyukur walau ujian itu adalah dalam betuk penyakit.....Ermmm...susah nak faham kan? Apa-apa pun jangan putus asa dengan rahmat Allah.Pinta pada Allah ...Insyallaah...Jalan penyembuhan akan terbuka....Rohani atau Jasmani......Yakin???

No comments:

Post a Comment